Emm today ws pathetic.
Not pathetic,but so pathetic. BUT Syikin.. Sabar jelah. Patience is virtue. ALLAH kan ade? Ujian ni baru sket je. Redha~ La Tahzan. Sabar separuh drpd IMAN! ALLAH bru nk bagi sikit je ujian hari ni.
Sbg bekalan utk hari-hari mendatang. So,BERDOA jelah~ Yg terbaik. Supaya segala urusan dipermudahkan. ALLAH uji tanda sayang. Jadi,sabar,sabar,sabar.TABAH.
Semoga ujian ini will be rewarded :)

EMM,sedapkan hati sendiri jelah.
Lifes must go on.
INILAH LUMRAH KEHIUPAN.
Ya ALLAH,tolonglah hambamu ini!!!
AMINN YA RABB :)
Alhamdulillah,dh rasa tenang jiwa.
Haha,adakah kmanisan iman.
InsyaALLAH.
Semoga Ramadhan ini memberi sejuta million trillion zillion makna.
Wasalam.
Not pathetic,but so pathetic. BUT Syikin.. Sabar jelah. Patience is virtue. ALLAH kan ade? Ujian ni baru sket je. Redha~ La Tahzan. Sabar separuh drpd IMAN! ALLAH bru nk bagi sikit je ujian hari ni.
Sbg bekalan utk hari-hari mendatang. So,BERDOA jelah~ Yg terbaik. Supaya segala urusan dipermudahkan. ALLAH uji tanda sayang. Jadi,sabar,sabar,sabar.TABAH.
Semoga ujian ini will be rewarded :)

EMM,sedapkan hati sendiri jelah.
Lifes must go on.
INILAH LUMRAH KEHIUPAN.
Ya ALLAH,tolonglah hambamu ini!!!
AMINN YA RABB :)
Alhamdulillah,dh rasa tenang jiwa.
Haha,adakah kmanisan iman.
InsyaALLAH.
Semoga Ramadhan ini memberi sejuta million trillion zillion makna.
Wasalam.
No comments:
Post a Comment