PREPARATION UNTUK MOCK INTERVIEW NANTI.Aduii ;)
Authentic: emm nak tgok resume.
salwa genius: jap2..
salwa genius: nk mncari
Syikin Authentic: ohh ok.
salwa genius: yg ni resume time nk g intvw mara lpas rsult spm..
salwa genius: so,,pndai2la tukar2..
You have received 1 file from salwa genius.
RESUME2.doc
Open (Alt+Shift+O)
Syikin Authentic: oh ok.thanks.
salwa genius: then,,sblah knan ats 2,,lkat gmbr
salwa genius: bleh buka x?
Syikin Authentic: emm boleh.
Syikin Authentic: memang kene english eyh?
salwa genius: yup2.
Syikin Authentic: maktab ktorang punya format melayu je.
salwa genius: ooo..
salwa genius: ya ka??
Syikin Authentic: yg computer skills tu pun kene tulis eyh?
salwa genius: tp,,normally resume,,english je..
salwa genius: yg 2 skip je la..
salwa genius: yg 2 klu intvw sbnr tlis la..
Syikin Authentic: emm.tulah pelik skit ktorang punya nie.
Syikin Authentic: ohh.
salwa genius: yg ni ikut frmat dr anak peg mara..
salwa genius: mak dia bg cnth cmtu
Syikin Authentic: ohh.
Syikin Authentic: yg referees tu tulis camtu jer eyh?
klau seorang je boleh?
salwa genius: bleh ja..
Syikin Authentic: ohh ok.
salwa genius: utk mock intvw la.
salwa genius: klu real intvw,,
Syikin Authentic: emm.
salwa genius: bter ltak 2
Syikin Authentic: oh ok.
Syikin Authentic: yg ini resume mock ke apa?
salwa genius: resume real intvw
Syikin Authentic: ohh.
salwa genius: tp,mock nya lbih kurg cmtu jgk..
salwa genius: cuma ada yg xltak la.
Syikin Authentic: emm.
salwa genius: erm,,ada pape lg x??
salwa genius: akk nk out dh..
Syikin Authentic: ohh kiranya xyah tulis yg sekolah rendah punya semua lah eyh?
salwa genius: yup2..
salwa genius: yg skola men ja.
salwa genius: utamakn yg upper form
salwa genius: klu upper form skit,,bru tmbh yg lower form
Syikin Authentic: ohh.kiranya xde makna pun tulis yg lower2 form punya eyh?
salwa genius: lbih kurg cmtu la..
salwa genius: tp nk bg nmpak byk je tlis yg lower form
Syikin Authentic: oic.
Syikin Authentic: xkesah r eyh.
Syikin Authentic: sek rendah perlu ke x?
salwa genius: x..
salwa genius: yg 2 dh lama dh
salwa genius: cuma msukkn rsult upsr je
Syikin Authentic: ok.
Syikin Authentic: so nak yg latest jea eyh?
salwa genius: yup
salwa genius: tp kn,,time mock intvw akk dlu,,
Syikin Authentic: emm
salwa genius: xtgk sgt pun kt resume
Syikin Authentic: then,tgok kat mana?
salwa genius: self confident
salwa genius: thee way u answer the ques
Syikin Authentic: emm.so nak act cmne nanti ni?
salwa genius: ok,,hmm..
Syikin Authentic: emm
salwa genius: knselor dh gtau ke sapa akn jd panel?
Syikin Authentic: belum,tp lst year cikgu2 je.xtaw r.
Syikin Authentic: kat sna cmne?
salwa genius: ckgu2+parents yg ada jwtn besar
hmm,,
Syikin Authentic: ohh.bgus nampak.
salwa genius: klu dpt ckgu yg xtau psl bdang yg kita amik ok la.
salwa genius: sbb bleh tipu2 skit
Syikin Authentic: emm hahah.
Syikin Authentic: bgus gak.
Syikin Authentic: tp klau dapat pro mcm ckgu bio yg suke hahah.
salwa genius: kdg2,,diorg xtau pun jwpn utk soalan yg diorg tny
Syikin Authentic: habis.
salwa genius: so,,dptla kita jwpn dgn tipu2 skit..
salwa genius: yg pntg,,yakin
Syikin Authentic: sian jugak.sian lg student.
salwa genius: klu xtau sgt2,,
Syikin Authentic: emm haha.
Syikin Authentic: english tu yg penting nie.huh
salwa genius: bru ckp,,i will find it later..
salwa genius: or ape2 je la yg swktu dgnnya
Syikin Authentic: emm.
salwa genius: nti msti knselor bg pnddahan psl intvw..
salwa genius: dlu kt mrsm,,mmg ada
Syikin Authentic: cmner akk punya aritu?
salwa genius: mock??
Syikin Authentic: ohh
Syikin Authentic: emm?
salwa genius: or real?
Syikin Authentic: nd yg real punya?
salwa genius: hmm,,
salwa genius: yg real ada 2..
salwa genius: mula2 intvw spc
salwa genius: yg 2 mmg agak ssh..
salwa genius: sbb dpt group intvw
Syikin Authentic: emm soalan susah org kata
Syikin Authentic: ha
salwa genius: klu intvw real yg piln mara
salwa genius: or spc basedon spm rsult,,
salwa genius: mmg xssh pun..
salwa genius: panel 2 agak lawak la..
salwa genius: ada yg kna nyanyi dlm blik 2..
Syikin Authentic: haha
Syikin Authentic: lawak je
salwa genius: slalunya,,panel akn suh dscribe about urself la..
Syikin Authentic: ohh
salwa genius: tp,,bila msuk intvw mara kt HQ,,
salwa genius: mmg mrepek la..
Syikin Authentic: asal?
salwa genius: dia xkn tny ayat skema 2 dh.
Syikin Authentic: then
salwa genius: trus tny,,stay ktna?
salwa genius: dtg kL ari apa?
salwa genius: dh ronda2 kL ke?
salwa genius: ke mna?
Syikin Authentic: ha?
Syikin Authentic: weird je.
salwa genius: bnda2 yg xdak kaitan psl diri sndri la..
Syikin Authentic: pastu?
salwa genius: then,,bru dia msuk course yg kita mnx
Syikin Authentic: ohh
salwa genius: time 2 la kita kna strong psl course
salwa genius: ngara
salwa genius: uni mna..
Syikin Authentic: emm
salwa genius: yg ni mmg ssh2 gakla..
salwa genius: sbb mguji pmikiran
Syikin Authentic: tidak oh
Syikin Authentic: contoh soalan?
salwa genius: tp,,slalunya time mock
salwa genius: dia juz tny
Syikin Authentic: emm'
salwa genius: pliz describe bout urself
Syikin Authentic: ok.
salwa genius: then,,why do u want to pursue ur stdy in bla bla bla
salwa genius: time ni la kita kna mula mgarang
Syikin Authentic: owh.
salwa genius: yg pntg,,jgn hfl text
Syikin Authentic: english?
salwa genius: hfl point sj
salwa genius: klu kt mrsm akk,,
Syikin Authentic: hafal?
salwa genius: english la
Syikin Authentic: emm?
salwa genius: ingt point sj
Syikin Authentic: point apa?
salwa genius: jgn hfl text mcm pblic speaking 2
salwa genius: hmm,,
Syikin Authentic: haha
salwa genius: mcm point knapa plih medic..
salwa genius: nk stdy luar ngara or dlm..
salwa genius: reason dia
salwa genius: then,,klu luar ngara,,
Syikin Authentic: owh
salwa genius: ngara mna
nk uni mna..
Syikin Authentic: klau luar apa reason?
salwa genius: then,,who influence u the most utk amik course 2.
salwa genius: klu luar,,
salwa genius: ckp la sbb tknologi
salwa genius: then,,sbb culture
Syikin Authentic: ohh ok.
salwa genius: nk bdikari
Syikin Authentic: emm bgus reason tu kan
Syikin Authentic: akk choose uni mana?
salwa genius: sheffield
salwa genius: kt UK.
salwa genius: lg 1,,
salwa genius: try to convince panel 2 dgn stiap jwpn kita..
salwa genius: take ur time b4 answer..
Syikin Authentic: ohh.
salwa genius: jgn trus jwb je
Syikin Authentic: bappe saat tu.
salwa genius: xtaula..
Syikin Authentic: Ehhe.
salwa genius: akk mmg trus jwb..
salwa genius: sbb time dia tny soalan 2..
salwa genius: trus otak ni mula beroperasi
salwa genius: tp,,knselor ckp,,bter pkir skjap
bru jwb
Syikin Authentic: emm ok.
salwa genius: lg 1,,beware of the chair!!
salwa genius: haha,,
Syikin Authentic: kenapa?
salwa genius: kdg2,panel ltak kerusi yg ada roda
Syikin Authentic: so?
salwa genius: so,,klu tsilap duduk..
salwa genius: malu je..
Syikin Authentic: berjalan?
salwa genius: sbb dh ada kwn sorg jd cmtu
Syikin Authentic: haha
Syikin Authentic: Nape?
salwa genius: dia sndar kt kerusi 2..
Syikin Authentic: Salah duduk camne?
Syikin Authentic: emm.
salwa genius: then,,kerusi 2 cmna tah..
salwa genius: dia jtuh..
Syikin Authentic: emm
salwa genius: nsb bek dia llaki..
Syikin Authentic: Aduh,siannya dia.
salwa genius: klu pmpuan,,
salwa genius: sure kain tselak
Syikin Authentic: ohh,malu lagi
salwa genius: 2la..
Syikin Authentic: Aduii.Banyak betul prosedur.
salwa genius: mmgla..
salwa genius: eh,akk nk out dh ni..
salwa genius: pape soalan..
Syikin Authentic: Emm ok.
salwa genius: tny je..
Syikin Authentic: Ohh ye.
Syikin Authentic: Thanks eyh
salwa genius: ok..
salwa genius: so,,nite.
salwa genius: daaa...
salwa genius: salam..
Syikin Authentic: Nite,wasalam.
salwa genius has signed out. (6/12/2009 11:58 PM)
Jun 12, 2009
Jun 8, 2009
BKP's Farewell Party 08/09
LOKASI KAMI :Pengkalan Balak, Melaka, Mei 2009

Best. After exams, end of sem one exams, ktorang terus pergi pengkalan balak dengan bas maktab. Really enjoy agak party nie. Ohh, main tarik tali, bola beracun, fun gler. Nd budak lagi punya futsal, dah jadi macam rugby air. scrum pun sume ade juga! Lawak ohh.

Macam nilah sorakan emosi diorang ;). Yea ye jer.



Emm nie sume part mereka ! Macam bahagia jer muka semua ;)

Buaian nie agak special sebab sangat dan agak panjang ohh! Boleh duduk ramai orang ;)

Huh, pic nie ade technical error skit r. Aduii.

Bersama dengan Ieja dekat swimming pool ;)



<
Tarik tali kami ;)
And this is what we call FOOD!. Makanan. I'm very full la weyh kat sni. Plus dengan barbeque tu sedap jugalah ;)
.jpg)


Next, malam tu ade dinner.Pengetua merangkap ayahanda,HEP, umi, Cikgu Bal, Cikgu Bukh, Teacher Siti pun ade. Nd ramai jugak malam tu. Pasal award2 tu, memang menarik nd lawak. Wan dapat anugerah perempuan paling BLUES ok! Fuhh, gler kelakar r.

She is Wan Nur Illyani, Naib presiden LDP ktorang. nd she's cool lah.
DINNER

.jpg)

Lastly, our appreciation nd thanks for those who were involved directly nd indirectly for this event.
to all teachers :

Cikgu Fitriah ( penasihat BWP ) nd Puan Balkiah ( penasihat LDP )

En. Fauzi ( penasihat LDP )

En. Bukhari ( penasihat BWP )
nd Pengetua yang bagi ktorang approval utk pergi ke PENGKALAN BALAK ni ;)
Nd kpd penyelaras & naib penyelaras : Najib & Syafiqah Darani. Terima kasih banyak eyh korang sebab banyak bersusah payah. Appreciate nie. Cehh ;)


** yang kanan dan yang kiri *
Ha, that's all!
Nd it was a memorable day for us ;)
Selamat berjuang, yeay ))

Best. After exams, end of sem one exams, ktorang terus pergi pengkalan balak dengan bas maktab. Really enjoy agak party nie. Ohh, main tarik tali, bola beracun, fun gler. Nd budak lagi punya futsal, dah jadi macam rugby air. scrum pun sume ade juga! Lawak ohh.

Macam nilah sorakan emosi diorang ;). Yea ye jer.



Emm nie sume part mereka ! Macam bahagia jer muka semua ;)

Buaian nie agak special sebab sangat dan agak panjang ohh! Boleh duduk ramai orang ;)

Huh, pic nie ade technical error skit r. Aduii.
Bersama dengan Ieja dekat swimming pool ;)


<
Tarik tali kami ;)
And this is what we call FOOD!. Makanan. I'm very full la weyh kat sni. Plus dengan barbeque tu sedap jugalah ;)
.jpg)

Next, malam tu ade dinner.Pengetua merangkap ayahanda,HEP, umi, Cikgu Bal, Cikgu Bukh, Teacher Siti pun ade. Nd ramai jugak malam tu. Pasal award2 tu, memang menarik nd lawak. Wan dapat anugerah perempuan paling BLUES ok! Fuhh, gler kelakar r.

She is Wan Nur Illyani, Naib presiden LDP ktorang. nd she's cool lah.
DINNER

.jpg)
Lastly, our appreciation nd thanks for those who were involved directly nd indirectly for this event.
to all teachers :
Cikgu Fitriah ( penasihat BWP ) nd Puan Balkiah ( penasihat LDP )
En. Fauzi ( penasihat LDP )
En. Bukhari ( penasihat BWP )
nd Pengetua yang bagi ktorang approval utk pergi ke PENGKALAN BALAK ni ;)
Nd kpd penyelaras & naib penyelaras : Najib & Syafiqah Darani. Terima kasih banyak eyh korang sebab banyak bersusah payah. Appreciate nie. Cehh ;)


** yang kanan dan yang kiri *
Ha, that's all!
Nd it was a memorable day for us ;)
Selamat berjuang, yeay ))