Semalam en,semalam en..saje nk repeat bnyak2 kali..sebab mcm smua je miracle yg jadi! Miracle ni mcm2 boleh describe en,miracle yg cm ok nd yg cm kasi gler suprise nd shock!
Haha,emm kter story mory one by one.line by line.
Cmni,act mmg cm kitorng dh plan nk pegi mid valley bersama ngan housemate pd jam 11 a.m.(ni plan asal).tp en klau nma tentatif baru,so mcm xtaw sama ada smua sure/tak.plan asal yg maybe join kat mid ni Lisa,Ain,Ecah,Jeejah .
So mcm Lisa mmg cornfirm jadilah nk pegi.aku pun sure lah en.
Nd dorg yg xjadi ni dh inform awal2.
Ecah : Nak pegi ATS ESQ. Okay-okay,all the best.
Jeejah : Jaga cousin sbb maid aunty lari rumah.heh.okay no biggie.
Ain : Mcm KIV je sentiasa.haha.mcm dh nk pegi..tp..
Lalu pd pg semalam Ain pun ttba bgtaw yg dia ada taklimat AQM dkat UKM ! So dh cormfirm xjadi.xpelah tklimat tu plg penting this time ;)
Conclusion nya apa lagi en,DATE ngan Lisa dua orang je.Lisa smpai dlam 12++.
Tggu Lisa depan Watsons nd jumpaaaa..Wahhh,first time hang out ngan Lisa ni taw.b4 ni every week msa premed Lisa mesti blik rumah kt Shah Alam so ni first time dpat hang put en !! Seronok hahhaa.
Then ktorng pegi mkan dkat Kenny Rogers.btw,thank Lisa sbb belanja yee ;) Lisa ni mmg murah hati klau belanja2 ni.terharu pulee rasanya.
Then lepas mkan ktorng ingat nk tgok movie en.tp line cm pnjang gler,sabtu weyh!! so xjadi sbb mlas nk line up pnjang gler mcm pesta apa je.ok,x jadi tgok movie.
Then ktorg jlan2 nd pegi mkan ice cream Baskin Robbins.31st July,so every 31th mmg BR31 ada promotion.so mula2 nk beli nk pinth/pinch/pint ( ntah apa tah stands 4 yg smallest)but then aku terbeli yg Quart xslap.besar weyh!!! mkan2 dua org share mmg xhabis smpai esok pun kut..
Then,suddenly ada kwan Lisa yg from TKC nd SDAR nd SAAS lalu.so Lisa pggil dorg nd habiskan ice cream yg ada dua flavour tu.sbb ktorg dh kenyang sgt so mmg xmampu nk hbiskan dh that ice cream! Tp nsib baik ada yg membantu.xmembazir rezeki tuhan.
So dh settle smua mkan2 ice cream en,kwan2 Lisa ni ajak ktorng join dorg pulak.so jumpa lg kwan Lisa TKC yg dkat INTEC.rmai.. then jlan2 smapi THE GARDEN nd patah blik Mid..
So dh lama cm dlam 5.00 sth aku pun nk blik dh ni.haha.bye-bye Lisa!! Okay siap dh..
Pastu otw nk pegi toilet ttba jumpa Echot,satu maktab dulu!! Wah terkejut.nd ckap2 jap ngan Echot yg skang ni tgh amik course nursing dkat Persatuan Perubatan Malaysia kut (klau xslap r)tp cm xjauh from mid,so thats y echot slalu lepak2 sana.(menurut katanya lah.haha)
Masa msuk toilet pulak en,ttba jumpa senior maktab dlu K.Fatin Nasuha yg skang tgh cuti.Yg study dkat Alex!! Wah bleh sharing mklumat nd etc.
Then,tamatlah riwayat hari ini en.Cerita bercampur aduk sedih+gembira.Hahaa.lek luuuu! Okay-okay post kali ni mmg xbnyak photos sbb dua org je en ngan Lisa,so mcm kene take part sape nk kena capture pics.So mcm ktorng pun abadikan kenangan dlam memory sudaaa ;) SEkian ..
1 comment:
asyikin..apsl x bg tawu aq nk trn kl..ari sabtu tu rmi dak gmc trn kl lak..aq g times square ari tu ngn alia..
Post a Comment