Jul 11, 2010

When you feel so DOWN!!

Assalamualaikum pembuka bicara! Today ws such a terrifying day 4 me.not because of ghost or what so ever thing,but it related to emotion-emotionally disrupted.seriously,DOWN gila.bass (but) ana mish arfa,ana mish muwaffa'! perasaan bercampur aduk.sekaligus membuatkan aku terasa sepeti setiap perkataan yg dilontarkan oleh sesiapa sahaja pada hari ini merupakan antara-harsh words.pilu,pedih semua terasa.xde apa pun sebenarnya yg menyakitkan hati..tapi terasa mcm fuhh,entah rasa mcm hati a.k.a liver hati ni mcm xkukuh,rapuh,lembik serta sesuatu yg yg sama waktu dgannya.seriously,xbest rasa DOWN-DOWN mcm ni.tapi tidak mengapa,still ade hikmah.aku terasa dekat dengannya-siapa? MAHA Pencipta ;)there must be a silver lining in each cloud right? So,chill dulu.

Firstly,hari semalam quite smooth jugak berlalu.Apa xnya kan,FIFA World Cup punya semi final-bestlah ( tp harini final,so should be lagi best!! ).
so,malam2 hari semalam,on fb lama-lama nd borak dgn rakan-rakan esp PREMED's friends and kwan sekolah lama pun ada.BEST ;) Tgok FIFA smbil chatbox kat fb.meriah gak,xmenang tangan.wakaka.serious stay up smpai 7.30 a.m. utk semi final FIFA ni haa.mcm2 topic dh settle.waa =.= ! hahahaha.

But,unfortunately,borak punya borak,chat punya chat,dh lupa kena makan ubat masa malam tu ha.dh pagi kan,so utk tidak melengahkan masa,pg telan jugak capsule tu (disiplin ni ha punya pasal ). tp melanggar peraturan daa..pharmacist tu kata makan something dulu before mkan ubat,tp aku dgan malasnya utk mkan pape pd pagi2 buta,terus2 confident makan ubat tnpa memikirkan risikonya ( walhal subjek Pharmacology dh menyatakan mcm2 tp buat x heran -bajet bagus je time tuh ).hahha,then lepas makan capsule tuh,kepala start pening2 + goyang2 - ana andi suda' ! buat bodo je,terus pg lepak2 atas katil. selepas itu,beberapa minit kemudian,ade satu rasa yg semua air2 yg diminum td mcm naik ke atas balik. cool lg buat2 xtaw. hah kaw-xdapat diselamatkan! vomit kat dlam bilik gak.aduhaii,malang sungguh nasibku.setelah sekian lama tidak bermuntah2muntah hari ini telah mencatatkan sejarah baru-sejarah hitam pulak tu ( ewww,geli sendiri ). tp bersyukur cuz lepas vomit2 smua tu xlah pulak demam-demam kan sebab last 2 weeks lepas balik premedik dh demam pun ;( -menguji keimanan ni!

Btw,trimas nd thanks to Ain kerana telah mndgar rintihan hati aku pasal hal ni tgah hari td. Nd Ecah,selamat pulang ke tanah air ;)

Nd so on - so on.malah pulak nk tulis lagi ni haa..rindu rumah 1-5 UPM ;) rndu housemate.


saturday - before exam histology ;) *btw,mereka sungguh ayu!!



Bersama Ustaz Alaa ( from Sudan ) before pg mustashfa (hospital) after kelas Arab.Nk teman Jeej Lisa Suha buka puasa ;)

No comments:

Post a Comment