Senyum skit ;) hheee,heee.
Haha,dh lama x lepak dkat blog ni lgpun xde bnda nk cerita lah.act,bnyak idea tp hnya mampu utk disimpan dlam viscerocranium a.k.a brain box nd cranial cavity shja.ahh,lantaklah! Aduhaii,tetiba saat di kala termenung-menung smbil temangu-mangu,rasa macam teringat sesuatu yg virtual tp klau jd real macam mana??
haa,JOM ke alam fantasi sekejap.mari ikut saya. * wink-wink.
Yg first ni xyah bayangkan kerana saya sendiri telah bermimpi akan menghadapi situasi ini tatkala sudah lama tidak melawat cadaver di bilik ADH! Ayat sungguh poyo+skema.biasalah,poyo skali kala kut.waka waka.
Teringat balik mimpi ni masa satu malam yg mana aku mcm tgh makan lahma ( daging ) but then daging yg dimakan tu ttba jd daging manusia.Ohh aku tgh mka daging manusia yg dkat dlam bilik ADH UPM tu haa.Mimpi en,so mmg boleh cm rotate2 x tentu pasal.hayati dulu.Ewww daging manusia.bukan tu je,daging tu yg cm dh disimpan lama + dgn rasa formalin yg macam acidic yg bila kita duk mengadap cadaver tu lama2,mata boleh berair nd hidung boleh rasa cm pelik skit.btw,aku suka time duk belek2 nd selongkar organ2 dlaman cadaver ni en time practical anatomy,tp klau kaw dh mimpi kaw mkan daging tu,kaw x gila ke?? mati hidup semula pun orang xnak buat.org gila+sawan pun akn refuse 1000X. even klau ade orang nk offer satu juta pun xde orang nak buat ( aku rasa lah tu en,tp who knows ).
Snang cter,rasa cm EWWW,EWW,EWW disgusting lah.kasi bnyak2 skit EWW nd caps lock,emphasize sket sbb tu mcm kira nightmare dream. Haisy,xtaw lah mcm mana mimpi smpai ke situ en,hiperbola! Astagfirullah bnyak-banyak ;)
Jeng jeng jeng.Bajet cerita fairy tale macam hebat,tp x pun sebenaunya ye.haha.
Btw,xdelah berfantasi apa pun en,cuma mimpi yg biasa+luar biasa je,hahaa.
okaylah,mlas dh nk type2 ni haa.ade tugas2 menanti.

*2nd last day in UPM.pembikinan drama (mahawrrah pun okay )utk GROUP ONE,yeay.
Nd ni utk scene 4 : Fil-gam'ah (university).in classroom.
Cter pasal cadaver yg hidup semula.
*dead body ody :ghussah - in Amiyyah.hafal skunk.skunk ye! haha

*Btw,this pic pulak masa still dlam discusion.tgh gelakkan ismail yg malu utk di snap gmbarnya!! haha.cool,lek luu.
.jpg)
*Hasilnya,berpuas hati.ini satu GROUP ONE smua.42 org ;) Syukran Ustaz Wisaam ;)
* Ustaw Wessam ( Iraqian ) yg ajar ktorg,GROUP ONE Amiyyah.Ustaz gamil.Hadiah bju melayu from ktorang.Cute ;).
Haa,kn dh macam2 gmbar ter'upload'.so tgok jelah utk tontonan nd mencuci2 mata.haha.Wasalam :)
No comments:
Post a Comment