Assalamualaikum
Yeay,yeay what's up anda semua haha tak sangka masa hari kemerdekaan Malaysia yang ke-53 ak punya entry pun 53 jugak! Wah bangga sket-sket tapi ada apa dgn number? Hah memang xde apa-apa makna klau setakat nak cerita pasal entry en tp aku bangga sebab Malaysia dh merdeka,nd kita dh sambut sebanyak 53 kali opps aku baru smbut 18,sedikit bukan jumlah itu? Emm tidak mengapa berapa kali pun bnyak atau sikit yang penting bersyukur sikit sebab masih hidup di dunia ini.Alhamdulillah syukur nikmat! Negara maju rakyat selamat.Dah-dah.
Harini rsanya seperti heartbeat aku sangat laju-laju-laju gler tapi kadang-kadang mcm slow pulak xtaw kenapa rasa mcm fuhh takut esok apa jadi! Btw, lemah semangat! Haa,mana semangat aku ni haa cepat-cepat datang jangan bagi aku rasa tak tentu arah sebab kalau this time salah lagi memang aku xtaw nak habaq apa dah jadi xde mood lah aku nak raya ni haa.
Seram sejuk,kenapa? Haha,xperlu tahu kenapa ,tanya sendiri kenapa atau biar aku bgtaw kenapa sbb xnak buat statement merata,huh bajet betul aku tapi mmg sorry lah.Klau kawan-kawan aku taw kut kenapa tapi apa jua cabaran dan rintangan yang melanda sila doakan KEJAYAAN aku yang hakiki please ;) Saya sangat menghargainya,yeah betul tak tipu,weyh xmainlah tipu2 ni ha apa kes buat dosa bulan-bulan puasa? Hahaa.
YA ALLAH,
KEJAYAAN ITU MILIKKU.
INSYAALLAH :)
Harini rsanya seperti heartbeat aku sangat laju-laju-laju gler tapi kadang-kadang mcm slow pulak xtaw kenapa rasa mcm fuhh takut esok apa jadi! Btw, lemah semangat! Haa,mana semangat aku ni haa cepat-cepat datang jangan bagi aku rasa tak tentu arah sebab kalau this time salah lagi memang aku xtaw nak habaq apa dah jadi xde mood lah aku nak raya ni haa.
Seram sejuk,kenapa? Haha,xperlu tahu kenapa ,tanya sendiri kenapa atau biar aku bgtaw kenapa sbb xnak buat statement merata,huh bajet betul aku tapi mmg sorry lah.Klau kawan-kawan aku taw kut kenapa tapi apa jua cabaran dan rintangan yang melanda sila doakan KEJAYAAN aku yang hakiki please ;) Saya sangat menghargainya,yeah betul tak tipu,weyh xmainlah tipu2 ni ha apa kes buat dosa bulan-bulan puasa? Hahaa.
YA ALLAH,
KEJAYAAN ITU MILIKKU.
INSYAALLAH :)

No comments:
Post a Comment