Sudah lama tidak update kerana tiada mood untuk menulis panjang2 dan kurang topik untuk dijadikan bahan bual bicara.
Namun hari ini,satu cerita best akan aku bawakan ;)
Anda semua pasti mengenali beliau bukan ? Yang di bawah ini :
Haha,menarik sekali.Gaya serta lagaknya. Macho gitu.Ghhaah.
Aku sangat bertuah kerana dapat berborak-borak bersamanya di suatu tempat yang kurang aku pasti di mana.REALLY. Aku gembira dan sgt TERUJA. Sambil berborak dan berbual,dia sempat pulak bagi dua botol air mineral dan sebotol Coke untuk aku. I'm really grateful.How wonderful my life! Pada masa itu.
Sangat kelakar tapi bermakna.Hanya sekejap saje aku berjumpa dia,then "AKU PUN TERJAGA".
No comments:
Post a Comment