PREPARATION UNTUK MOCK INTERVIEW NANTI.Aduii ;)
Authentic: emm nak tgok resume.
salwa genius: jap2..
salwa genius: nk mncari
Syikin Authentic: ohh ok.
salwa genius: yg ni resume time nk g intvw mara lpas rsult spm..
salwa genius: so,,pndai2la tukar2..
You have received 1 file from salwa genius.
RESUME2.doc
Open (Alt+Shift+O)
Syikin Authentic: oh ok.thanks.
salwa genius: then,,sblah knan ats 2,,lkat gmbr
salwa genius: bleh buka x?
Syikin Authentic: emm boleh.
Syikin Authentic: memang kene english eyh?
salwa genius: yup2.
Syikin Authentic: maktab ktorang punya format melayu je.
salwa genius: ooo..
salwa genius: ya ka??
Syikin Authentic: yg computer skills tu pun kene tulis eyh?
salwa genius: tp,,normally resume,,english je..
salwa genius: yg 2 skip je la..
salwa genius: yg 2 klu intvw sbnr tlis la..
Syikin Authentic: emm.tulah pelik skit ktorang punya nie.
Syikin Authentic: ohh.
salwa genius: yg ni ikut frmat dr anak peg mara..
salwa genius: mak dia bg cnth cmtu
Syikin Authentic: ohh.
Syikin Authentic: yg referees tu tulis camtu jer eyh?
klau seorang je boleh?
salwa genius: bleh ja..
Syikin Authentic: ohh ok.
salwa genius: utk mock intvw la.
salwa genius: klu real intvw,,
Syikin Authentic: emm.
salwa genius: bter ltak 2
Syikin Authentic: oh ok.
Syikin Authentic: yg ini resume mock ke apa?
salwa genius: resume real intvw
Syikin Authentic: ohh.
salwa genius: tp,mock nya lbih kurg cmtu jgk..
salwa genius: cuma ada yg xltak la.
Syikin Authentic: emm.
salwa genius: erm,,ada pape lg x??
salwa genius: akk nk out dh..
Syikin Authentic: ohh kiranya xyah tulis yg sekolah rendah punya semua lah eyh?
salwa genius: yup2..
salwa genius: yg skola men ja.
salwa genius: utamakn yg upper form
salwa genius: klu upper form skit,,bru tmbh yg lower form
Syikin Authentic: ohh.kiranya xde makna pun tulis yg lower2 form punya eyh?
salwa genius: lbih kurg cmtu la..
salwa genius: tp nk bg nmpak byk je tlis yg lower form
Syikin Authentic: oic.
Syikin Authentic: xkesah r eyh.
Syikin Authentic: sek rendah perlu ke x?
salwa genius: x..
salwa genius: yg 2 dh lama dh
salwa genius: cuma msukkn rsult upsr je
Syikin Authentic: ok.
Syikin Authentic: so nak yg latest jea eyh?
salwa genius: yup
salwa genius: tp kn,,time mock intvw akk dlu,,
Syikin Authentic: emm
salwa genius: xtgk sgt pun kt resume
Syikin Authentic: then,tgok kat mana?
salwa genius: self confident
salwa genius: thee way u answer the ques
Syikin Authentic: emm.so nak act cmne nanti ni?
salwa genius: ok,,hmm..
Syikin Authentic: emm
salwa genius: knselor dh gtau ke sapa akn jd panel?
Syikin Authentic: belum,tp lst year cikgu2 je.xtaw r.
Syikin Authentic: kat sna cmne?
salwa genius: ckgu2+parents yg ada jwtn besar
hmm,,
Syikin Authentic: ohh.bgus nampak.
salwa genius: klu dpt ckgu yg xtau psl bdang yg kita amik ok la.
salwa genius: sbb bleh tipu2 skit
Syikin Authentic: emm hahah.
Syikin Authentic: bgus gak.
Syikin Authentic: tp klau dapat pro mcm ckgu bio yg suke hahah.
salwa genius: kdg2,,diorg xtau pun jwpn utk soalan yg diorg tny
Syikin Authentic: habis.
salwa genius: so,,dptla kita jwpn dgn tipu2 skit..
salwa genius: yg pntg,,yakin
Syikin Authentic: sian jugak.sian lg student.
salwa genius: klu xtau sgt2,,
Syikin Authentic: emm haha.
Syikin Authentic: english tu yg penting nie.huh
salwa genius: bru ckp,,i will find it later..
salwa genius: or ape2 je la yg swktu dgnnya
Syikin Authentic: emm.
salwa genius: nti msti knselor bg pnddahan psl intvw..
salwa genius: dlu kt mrsm,,mmg ada
Syikin Authentic: cmner akk punya aritu?
salwa genius: mock??
Syikin Authentic: ohh
Syikin Authentic: emm?
salwa genius: or real?
Syikin Authentic: nd yg real punya?
salwa genius: hmm,,
salwa genius: yg real ada 2..
salwa genius: mula2 intvw spc
salwa genius: yg 2 mmg agak ssh..
salwa genius: sbb dpt group intvw
Syikin Authentic: emm soalan susah org kata
Syikin Authentic: ha
salwa genius: klu intvw real yg piln mara
salwa genius: or spc basedon spm rsult,,
salwa genius: mmg xssh pun..
salwa genius: panel 2 agak lawak la..
salwa genius: ada yg kna nyanyi dlm blik 2..
Syikin Authentic: haha
Syikin Authentic: lawak je
salwa genius: slalunya,,panel akn suh dscribe about urself la..
Syikin Authentic: ohh
salwa genius: tp,,bila msuk intvw mara kt HQ,,
salwa genius: mmg mrepek la..
Syikin Authentic: asal?
salwa genius: dia xkn tny ayat skema 2 dh.
Syikin Authentic: then
salwa genius: trus tny,,stay ktna?
salwa genius: dtg kL ari apa?
salwa genius: dh ronda2 kL ke?
salwa genius: ke mna?
Syikin Authentic: ha?
Syikin Authentic: weird je.
salwa genius: bnda2 yg xdak kaitan psl diri sndri la..
Syikin Authentic: pastu?
salwa genius: then,,bru dia msuk course yg kita mnx
Syikin Authentic: ohh
salwa genius: time 2 la kita kna strong psl course
salwa genius: ngara
salwa genius: uni mna..
Syikin Authentic: emm
salwa genius: yg ni mmg ssh2 gakla..
salwa genius: sbb mguji pmikiran
Syikin Authentic: tidak oh
Syikin Authentic: contoh soalan?
salwa genius: tp,,slalunya time mock
salwa genius: dia juz tny
Syikin Authentic: emm'
salwa genius: pliz describe bout urself
Syikin Authentic: ok.
salwa genius: then,,why do u want to pursue ur stdy in bla bla bla
salwa genius: time ni la kita kna mula mgarang
Syikin Authentic: owh.
salwa genius: yg pntg,,jgn hfl text
Syikin Authentic: english?
salwa genius: hfl point sj
salwa genius: klu kt mrsm akk,,
Syikin Authentic: hafal?
salwa genius: english la
Syikin Authentic: emm?
salwa genius: ingt point sj
Syikin Authentic: point apa?
salwa genius: jgn hfl text mcm pblic speaking 2
salwa genius: hmm,,
Syikin Authentic: haha
salwa genius: mcm point knapa plih medic..
salwa genius: nk stdy luar ngara or dlm..
salwa genius: reason dia
salwa genius: then,,klu luar ngara,,
Syikin Authentic: owh
salwa genius: ngara mna
nk uni mna..
Syikin Authentic: klau luar apa reason?
salwa genius: then,,who influence u the most utk amik course 2.
salwa genius: klu luar,,
salwa genius: ckp la sbb tknologi
salwa genius: then,,sbb culture
Syikin Authentic: ohh ok.
salwa genius: nk bdikari
Syikin Authentic: emm bgus reason tu kan
Syikin Authentic: akk choose uni mana?
salwa genius: sheffield
salwa genius: kt UK.
salwa genius: lg 1,,
salwa genius: try to convince panel 2 dgn stiap jwpn kita..
salwa genius: take ur time b4 answer..
Syikin Authentic: ohh.
salwa genius: jgn trus jwb je
Syikin Authentic: bappe saat tu.
salwa genius: xtaula..
Syikin Authentic: Ehhe.
salwa genius: akk mmg trus jwb..
salwa genius: sbb time dia tny soalan 2..
salwa genius: trus otak ni mula beroperasi
salwa genius: tp,,knselor ckp,,bter pkir skjap
bru jwb
Syikin Authentic: emm ok.
salwa genius: lg 1,,beware of the chair!!
salwa genius: haha,,
Syikin Authentic: kenapa?
salwa genius: kdg2,panel ltak kerusi yg ada roda
Syikin Authentic: so?
salwa genius: so,,klu tsilap duduk..
salwa genius: malu je..
Syikin Authentic: berjalan?
salwa genius: sbb dh ada kwn sorg jd cmtu
Syikin Authentic: haha
Syikin Authentic: Nape?
salwa genius: dia sndar kt kerusi 2..
Syikin Authentic: Salah duduk camne?
Syikin Authentic: emm.
salwa genius: then,,kerusi 2 cmna tah..
salwa genius: dia jtuh..
Syikin Authentic: emm
salwa genius: nsb bek dia llaki..
Syikin Authentic: Aduh,siannya dia.
salwa genius: klu pmpuan,,
salwa genius: sure kain tselak
Syikin Authentic: ohh,malu lagi
salwa genius: 2la..
Syikin Authentic: Aduii.Banyak betul prosedur.
salwa genius: mmgla..
salwa genius: eh,akk nk out dh ni..
salwa genius: pape soalan..
Syikin Authentic: Emm ok.
salwa genius: tny je..
Syikin Authentic: Ohh ye.
Syikin Authentic: Thanks eyh
salwa genius: ok..
salwa genius: so,,nite.
salwa genius: daaa...
salwa genius: salam..
Syikin Authentic: Nite,wasalam.
salwa genius has signed out. (6/12/2009 11:58 PM)
No comments:
Post a Comment