Jun 8, 2009

BKP's Farewell Party 08/09

LOKASI KAMI :Pengkalan Balak, Melaka, Mei 2009




Best. After exams, end of sem one exams, ktorang terus pergi pengkalan balak dengan bas maktab. Really enjoy agak party nie. Ohh, main tarik tali, bola beracun, fun gler. Nd budak lagi punya futsal, dah jadi macam rugby air. scrum pun sume ade juga! Lawak ohh.

Macam nilah sorakan emosi diorang ;). Yea ye jer.






Emm nie sume part mereka ! Macam bahagia jer muka semua ;)


Buaian nie agak special sebab sangat dan agak panjang ohh! Boleh duduk ramai orang ;)


Huh, pic nie ade technical error skit r. Aduii.


Bersama dengan Ieja dekat swimming pool ;)







<
Tarik tali kami ;)

And this is what we call FOOD!. Makanan. I'm very full la weyh kat sni. Plus dengan barbeque tu sedap jugalah ;)








Next, malam tu ade dinner.Pengetua merangkap ayahanda,HEP, umi, Cikgu Bal, Cikgu Bukh, Teacher Siti pun ade. Nd ramai jugak malam tu. Pasal award2 tu, memang menarik nd lawak. Wan dapat anugerah perempuan paling BLUES ok! Fuhh, gler kelakar r.


She is Wan Nur Illyani, Naib presiden LDP ktorang. nd she's cool lah.

DINNER







Lastly, our appreciation nd thanks for those who were involved directly nd indirectly for this event.

to all teachers :



Cikgu Fitriah ( penasihat BWP ) nd Puan Balkiah ( penasihat LDP )



En. Fauzi ( penasihat LDP )



En. Bukhari ( penasihat BWP )

nd Pengetua yang bagi ktorang approval utk pergi ke PENGKALAN BALAK ni ;)

Nd kpd penyelaras & naib penyelaras : Najib & Syafiqah Darani. Terima kasih banyak eyh korang sebab banyak bersusah payah. Appreciate nie. Cehh ;)






** yang kanan dan yang kiri *

Ha, that's all!
Nd it was a memorable day for us ;)
Selamat berjuang, yeay ))

No comments:

Post a Comment