Berita gembira apbila mendapat tahu bahawa aku telah berjaya menaikkan berat badan hampir 5kg setelah dua bulan pulang dri KL and dua bulan jugak terkurung dalam rumah.Haha,kelakar je.Naik 5kg tu bukan bermakna terlalu berat atau dalam istilah rasminya obesiti. Baru 45kg babe.Haha,satu penongkatanlah daripada jd underweight.Xrela aku!
Mengenai entry AYUh berKEMPEN ini,aku telah menubuhkan beberapa kempen :
yang pertama,kempen ANTI BACTERIA.yea,anti sangat pada bacteria yang sering menggangu manusia walau di mana kita berada.hahah.saje je buat kempen ni sendiri2 supaya lebih sedar tentang kehadirannya.okay.
conthnya ini:
haha,geli x? jadi sedarlah dari lamunan.ni scabies tu.
Yang kedua pula ini :
OMG,siap telur2 parasite tu lagi.Ehhe yek.
Dah itu sahaja utk cerita kempen anti bacteria kite.
Seterusnya pula,kempen bumi hijau.Let's go GREEN ;).
sementara berjalan-jalan sempat juga aku capture pic in green ni. buat tatapan sendiri je.haha.memandangkan lapisan ozon yang semakin menipis,jadi marilah berkempen dan becucuk tanam pokok2 yang berwarna hijau.sengal jee.
emm ni kangkung cina mana tah kat tepi jalan je.
jadi semarakkan harimu juga dengan warna2 yang menghijau sesuci embun pagi.haha
Emm oklah,smpai di sini shja entry utk hari ni. Akhir kata,sayonara!
No comments:
Post a Comment