Feb 18, 2010

mari berKEMPEN ;)

Yahuu,mengenai hari-hari yang telah lepas dan bakal mendatang. pagi2 apabila menjengah sahaja di halaman rumah dari dalam,aku selalu nampak bayak manusia sama ada tua atau muda asyik berjogging dan berbasikal dengan gembira. Haha,teringin juga act nak join adventure tapi azam xkuatlah.Aduii,bersenam dalam rumah pun dah ok what.

Berita gembira apbila mendapat tahu bahawa aku telah berjaya menaikkan berat badan hampir 5kg setelah dua bulan pulang dri KL and dua bulan jugak terkurung dalam rumah.Haha,kelakar je.Naik 5kg tu bukan bermakna terlalu berat atau dalam istilah rasminya obesiti. Baru 45kg babe.Haha,satu penongkatanlah daripada jd underweight.Xrela aku!


Mengenai entry AYUh berKEMPEN ini,aku telah menubuhkan beberapa kempen :

yang pertama,kempen ANTI BACTERIA.yea,anti sangat pada bacteria yang sering menggangu manusia walau di mana kita berada.hahah.saje je buat kempen ni sendiri2 supaya lebih sedar tentang kehadirannya.okay.
conthnya ini:



haha,geli x? jadi sedarlah dari lamunan.ni scabies tu.


Yang kedua pula ini :


OMG,siap telur2 parasite tu lagi.Ehhe yek.

Dah itu sahaja utk cerita kempen anti bacteria kite.

Seterusnya pula,kempen bumi hijau.Let's go GREEN ;).
sementara berjalan-jalan sempat juga aku capture pic in green ni. buat tatapan sendiri je.haha.memandangkan lapisan ozon yang semakin menipis,jadi marilah berkempen dan becucuk tanam pokok2 yang berwarna hijau.sengal jee.


emm ni kangkung cina mana tah kat tepi jalan je.

jadi semarakkan harimu juga dengan warna2 yang menghijau sesuci embun pagi.haha

Emm oklah,smpai di sini shja entry utk hari ni. Akhir kata,sayonara!

No comments:

Post a Comment